Kızım şuan 10aylık ama yaşına girdiğinde yani 13 14 aylıkken emzirmeyi kesmeyi düşünüyorum geceleri mama veriyorum şuan gündüz emiyor çocuğumdan ziyade ben bıraktırma ya hiç hazır değilim çok üzülüyorum ama sağlık sebeplerimden dolayı ilaç kullanamıyorum ilaç alamamak ve tedavimin yarım kalması beni çok yıpratıyor bu aylarda bıraktıran var mı acaba