Arkadaşlar Benim bebegim 1 buçuk ayllk sadece emmeyle besleniyor arada sagim yaptigimi biberonla veriyorum ama bir kaç gündür iki memede 10 15 dk ya kaliyor ya kalmiyor siktigimda gögsümde sütte var ama emmek istemiyor itiyor uykuya geçiyor bezlerini takip ettigimde idrari oluyor kaka da yapiyor ama memede kalma süresi azaldigi için doyup doymadigini anlayamiyorum sizce herşey normal mi ?