oylesinebiri__ Yawasabeheyranarasokaktasan önceki zil sesi son yaz müziğiydi şimdi değiştirdim hernerdeysen yaptım 😂
mimiki adaatuna 😂 bence yaşlılıkla değil de kişilikle alakalı ya tanıdığım birisi var 60 yaşında herkes için ayrı ayrı zil sesi var
oylesinebiri__ Yawasabeheyranarasokaktasan aynen güzel ama telefon hep sesizde olduğu için bişey anlamıyorum yaptığım zil seslerinden 😂 çocuklu ev işte seviyorum zil sesi değiştirmeyi
Yawasabeheyranarasokaktasan oylesinebiri__ eskiden yapiyordum simdi bu telefonlarda nasl oluyor bende bilmiyorum