Aygunnn Aygün hanım bunun bilimsel hiç bir yanı yok kendi çevremde gözlemlediğim şeylerden bahsedeceğimi sizde bir göz gününe getirirseniz anlayacaksınızdır 🙏😌 benim etrafımda aptamil kullanan bebeklerin kilo gerçekten çok fazla ve kilo olarak fazla olan bebeklerde hareket kabiliyetinde sorunlar olabiliyor bu beğenmememdeki ilk sebep ikinci ise içerisinde inek sütünden çok fazla bileşen var hepimizin bildiği üzere inek sütü bebeklerde çok allerjen bir madde ben bunu bebeğim için sağlıklı ve besleyici bulmuyorum .. şunu düşünüyorum ever hiç bir formül mama anne sütü kadar besleyici ve sağlıklı olmayacaktır hem fikiriz örneğin ben evolvia kullanıyorum içerisinde glikoz var yani şeker aptamilde laktoz kullanılıyor bu aptamilin bir artısı olabilir fakat hangisinde artı daha ağır basıyor diye düşünmek lazım sonuçta laktoz da glikoz + galaktozdan elde edilen bir madde sonuç olarak aptamilde de glikoz var