Hasekihurremsultan1 kullanımı güzel sürüsü rahat hafif bir bebek arabası , tam yatış pozisyonu oluyor dik durma ise tamamen değil yani bir tik o konuda yetersiz ama bizim işimizi görüyor , sadece parka gitmek için arada kullaniyoriz 1 senedir sorun yaşamadık hiç tavsiye ederim yani