beyemrr Fırında ya da mikrodalgadada ısıtılması öneriliyor ama mikrodalgam yok, fırında da sadece üst rezizdans yer almıyor. Altlı üstlü ayarda ısıtma yapabilir miyim? Ya da başka bir ayarda kullanan var mı içinizde 😌