Kızlar ne kullanıyorsunuz bebeğim 9.5 aylık şimdiye kadar hiç kullanmadım eşim korundu ama bi kaç ayda bir afedersiniz sızıyor akıyor bişeyler oluyor içime korku düşüyor ertesi gün hapı kullandım bi kere şimdi tekrar alıcam sinirlerim bozuldu artık doğum kontrol hapı kullanmak istiyorum 😂 başından beri kullanmama sebebim aslında doktorum hormon olduğu için ailede varsa meme kanseri riskini artırabilir demişti gerçi onu kola takılan implant için demişti ama hap da hormon olduğu için ben mesafeli davranmıştım çünkü geçen sene anneannem memesinden ameliyat oldu. Sizin düşünceniz nedir ne kullanıyorsunuz etkileri falan nasıl oldu sizde?