Hanımlar bebeğim gazlı ve sanırım kolik gece 11- 2 arası baya bir huzursuzluğu oluyor gaz değil ama ağlama krizi memeyi biberonu reddetme oluyor 1 aylık kontrolde doktor gaz damlası yazdı ama yorumlarına baktığımda pek memnun olan yok nurse harvey ya da sab simplex’in yorumları daha iyi gibi onlardan birini alıp kullansam doktora sormadan sizce birşey olurmu