Ben 20. Günden falan sonra verdim bir iki çay kaşığı doktoruma ve çok sayıda yenidoğan yoğun bakımında çalışan hemşire arkadaşıma danışarak şuan 3 aylık ve bazen çok sıcak olunca kendi de susuyor günlük 3-4 çay kaşığı bazen içiyor bazen istemiyor vermiyorum ayrıyeten su zehir değil bilginiz olsun çocuğa su verdi diye çamaşır suyu içirmiş muamelesi yapamazsınız hiçbir kadına.