Bebeğim tam üç buçuk aylık uyuyacağı zaman o kadar çok ağlıyor ki yıkıyor ortalığı resmen. Öyle normal ağlama değil kıpkırmızı oluyor yoruluyor sonra dalıyor uykuya. Uyku dediğim de gündüz uykularımız yarım saati çok zor geçer genelde 20-30 dk arası. Çok yıprandım uykusu geldiği zaman stres oluyorum artık ben de korkudan. Neden olur ve ne yapmak gerekir 🙁