Benim de 43 gün sürdü sonra bitti 47. Gün tekrar başlamıştı anlamamıştım adet mi değil mi. Ama olabiliyormuş daha çok yeni olduğu için düzensizlik normal. Hatta sonra 10 günde bir kanamam olmaya başlamıştı muayene oldum bir sorun yok hormonaldir demişti doktor ve doğum kontrol hapı vermişti o şimdi düzenledi