nursemam zorlamayın derim. Hazır değil demek ki. Bide öyle yapın diye demiyorum ama ben de sebze püreleri denedim asla ağzını açmadı tükürdü hemen, bizim yediklerimizden istedi resmen vermediğimizde ağlıyordu, o gün bugündür biz ne yersek onu yiyor. Şükürler olsun alerjik bir durum yaşanmadı kabız falan da olmadı. Elimden geldiğince sağlıklı yemekler yapıyorum birlikte yiyoruz.