buse34_ menenjit aşısının bir yaşı yok,50 yaşında ki bi insan bile yaptırabilir. Sadece doz ayarlamaları 2 grup içinde yaşına göre ayarlanıyor,çocuk doktoru da ayarlamasını yapıyor. Ben devlet hastanesinde ki çocuk doktoruna sormuştum,planlamasını yazıp verdi. İlk dozları 3 buçuk yaşında oldu birkaç ay içinde tamamladık. Durumunuz var ise mutlaka yaptırın,maalesef son zamanlar da üzücü haberler duyduk bu hastalıktan.