Kızlar şuan Vodafone kullanıyorum ama toki ye taşındım malum TOKİ’ler hep dağın başında vodafone evin hiçbiryerinde çekmiyor ve aylık 900₺ ödüyorum birde aşırı pahalı sizce türksel mi Türk Telekom mu geçmeliyim interneti çok kullanıyorum 30-40 gidiyor hangisi daha uygun olur bilgisi olan yardımcı olabilir mi