Bebeğim 2 gündür çok huysuz özelikle akşam üstü surekli ağlıyor kucak istiyor. En son böyle yaptığında 4 aylık dı ve idrar yolu enfeksiyonu geçirmişti ya yine öyleyse diye çok korkuyorum ama başka bir belirti de yok . Kız bebek oturuyor ve kaka yaptığı gibi oraya kaçıyor öyle mi kaptı acaba