22 aylık oğlum var doğudugundan berı kaynanam ve gprumcem hep ayırdı 3 ay ayrı kaldık süt emedi onlar yüzünden ılk basta kabullenmem,şimdi de oğlum benı tanımıyor ,bir yabancı ortama girince anne nerde anneye gıt denıldıgınde bana gelmex,bırakıp başkasına gıder,bazen amcasına gpnderırım gelmez sabahdna akşama kadar amcasında dursa bıle eve geldıgını anlayınca anlar gıtmek ıster,bi yabancıymış gıbı davranıyor anne kelimesini cok soylemez,bana karşı cok soguk bır cocuk ,kendımı hiç anne gıbı hıssetmıyorum bu konuda ne yapabılırım yardımcı olur musunuz,