ozcan39 benim bebeğiminde böyle oldu bir doktor el ayak hastalığı olabilir dedi ama baktım ayağında ya da avuç içinde yoktu oğlumun ciddi kuru sanirim , güneşe çıktıktan sonra öyle oldu düzenli nemlendirdim her duştan sonra da yagladim geçti daha da olmadı