Kızlar bundan 1 ay önce ailecek ağır bir grip atlattık tam geçti derken oğlum (16 aylık) biraz kumla oynadık parkta ve ertesi günlerde adenovirüs oldu baya ishaldi ve halsizlik iştahsızlık vardı doktorumuz ona uygun tedavi başladı neyse tam düzeldi iyleşti derken bu sefer burnu akmaya balgamlı öksürük başladı serum suyuyla burun temizliği+buhar 4 gün sonra keyfi yerine geldi derken ben düştüm ama yataktan kalkamıyodum crp değerim 81 olmuş antibiyotik başladı doktor annem geldi o baktı 1 hafta bugün biraz toparlanmaya başlamıştım ki bu sefer de oğlumda kulak çekiştirme ateş öksürük yine başladı nasıl bir hastalık nasıl bir virüs bu yaşayan var mı