baharne ben de aynı oldu 5 aylık 3 ay hiç almadım neredeyse yanıma ayy asla almam öyle olur mu falan derdim ahsbaha az hareketli şimdi anlamaz rahatsız da olmaz elim üstüne gelir falan diye uyuyordu da yatağında, 4. Ay atağı ne zaman gelmeye başladı bizim uykular nanay oldu ben de artık eeh dedim şu an sürekli aramızda müdahele edip uykuya döndürmek daha rahat oluyor derken o da alıştı valla put gibi uyuyoruz ama bence 3 kişi için de konforsuz kendisi de her hareketimize hareket ediyor ama yine de bizle uyumayı tercih ediyor amaaan büyüyünce gelmez bile bir şey olmaz şimdi zaten elimiz üstüne gelse itiyor falan