metemom_ ya öbür tarafına yastık koyuyorum düşmez diye düşünüyorum eşime de baya sıkıştırıyorum ama bir defasında şey yapmıştım gece uyandım Yorganı ben kendi üstüme çekmişim o da kolumun altında olduğu için kafasına kadar çekmişim Yorganı yani kazayla bir şey yaparım diye korkuyorum Yorganı kolumun altına alıyorum üstümü Earthmiyorum artık inşallah bir şey olmaz ya Allah korusun eşim de kızıyor bana yanında yatırma diye ama ne yapayım uyumuyor