Bu kremi kullanıpta bebeğinde huzursuzluk yaşayan var mı ya iki gündür öldüm uykusuzluktan bebeğim geceleri uyumuyor sadece memede uyuyor onun harici sürekli ağlıyor ama ağlamasıda böyle ciyak ciyak acı çekiyormuş gibi değil memeden bırakıp yerine yatırınca nazlı nazlı ağlıyo hiç uyku uyuyamıyorum iki gündür bu kremi kullanmaya başlayınca oldu acaba etkisi var mıdır diye merak ediyorum kullanıpta bu durumları yaşayan oldu mu