Kızımın 8 Haziran’da doğum gününü kutlayacağız. Çiçek desenli isim yazılı bi pasta yaptırmak istiyorum. Bir yere sordum 8-10 kişilik için 1200 dedi. Geçen gün de burada çok daha uygun fiyat verenleri görmüştüm. Tavsiye edebileceğiniz bir yer var mı acaba 🌸