Bu ne Allah aşkına ya 15 aylık sürekli ama sürekli beni çekiştiriyor kucağıma gel diyorum yok oyuncaklarını çıkarıyorum oynamıyor beni çok geriyor sıkıyor bildiğin ayaklarıma koluma yapışıyor ağlıyor ne bu atak dönemi falan mı çok sinirleniyorum boğuluyorum sanki bir çocuk hiç mi kendi kendine oynamaz ya hep bana yapışıyor bırakmıyor ki bir kahvaltı yapayım sürekli ağlamaklı mızmız