Selam kızlar; en az 3 aylık olup mamayı azaltmaya çalışanlar varsa yardımlaşmak isterim. Meme mama gidenler yani :( lütfen mama zehir depildir ile başlayan uzun mesajlar atıp kendinizi yormayın
mamayı kötülemiyorum, hatta meme ile beslenenle mama alam bebekler aynıdır. Sadece mamaya alışıp mememden vazgeçmesini istemiyorum hepsi bu
umarım anlarsınız. Benim durumumda olanlar veya olmuş olanlar lütfen!