_Hera Benim bebeğim de 48 günlük anne sütü almıyor. Bebelac gold kullanıyorduk kanlı kaka ve mukus şikayetiyle birlikte laktoz alerjisi olduğunu söyledi doktor. Nestle markasının Alfamino diye bir maması var hipoalerjenik mama ona geçtik yaklaşık 15 gündür kullanıyoruz kakası düzeldi gibi ama bakalım kilo almış olacak mı salı doktora gideceğiz. Kullanan var mı Nestle Alfamino? Ya da benim gibi bebeğinde alerji olanlar hangi mamayı kullanıyorsunuz?