Eşimle aynı yerde çalışan bir kadın var kadının 2 kızı var eşini kaybetmiş annesigilde kalıyor erkek kardeşinin de karısı kaçmış 2 ve 3 yaşlarında kızları var evde bir den engelli kişi var ziyaret ettiğimizde çok üzüldüm maaşını eşimin iş yerindekiler karşılamaya karar vermişler herkes 1000 tl verecekmiş ben de vereyim sadakamız olsun dedim ama kadın bir ay sonra işini değiştirdi şu an da para kabul etmiyor benim bu dediğim adak sayılır mı yerine getirmem gerekiyor mu