Kızlar 35 günlükken adet oldum bugün 47 günlüğüz ben 44 de bitmiştim aslında ama iki gün sonra tekrar kahve rengi hafif kırmızı kanama oldu ve sol bacağıma ve belime ağrı vuruyo sizde böyle oldu mu günde bir defa parol içiyorum ağrımı kesito ama sırtım bacağım yani sol kasığımla beraber sol bacağıma ağrı vuruyo doğumdan öncede hep sancılı geçerdi adet günüm