berengulce Aslında bakarsanız ateşten bende çok korkuyorum 🥹ama aşı ateşi 38i hiç geçmedi tabi önlem alarak davrandım üzerini ince tuttum sürekli takip ettim yüksek gelirse direk soğuk uygulama yaptım 🥹 bi şekilde geçiyor ateşde sizde içinizi ferah tutun ateşsiz atlatan bebişler de varmış her çocukta yan etkisi farklı olabilir 🙂↔️