elfmrl123 Gokturkmom o kadar özledim ki sabah uykusunu normal de asla sabah insanı da değilimdir erken kalkmaktan nefret ederdim sonra ana oldum işte 🤣
2bebekli_1deli Gokturkmom oğlum. 6.45 kızım 7.30 (oğlum çok aglamazsa kızım 9 10 çok nadiren çünkü oğlum ağlıyor
wkubrq Gokturkmom yarın 1 aylık oluyoruz her gün saat 6da ayaktayız hala uyumadı ve ben uykusuzluktan ölüyorum 🫠
Kitsu 6 da uyanır alarmı var gibi. Ama dün gece 12 ye doğru uyudu. Bu kadar uyku yetiyor çok saçma ama.
nilikonunannesii Gokturkmom babasının işe gitme saatini bekliyor çocuğum saatin 6 bucuk olması ile birlikte benim mesai başlıyor 🤣