nnoktaa Gokturkmom ben hep çok su içerdim. İlk doğum yaptım hastanedeyim. Kayınvalidem yanımda. Annneee suuuuuu, kızım az önce koydum ya yanına dedi. Dedim o bitti 😂😂😂 hala aynıyım.
Gokturkmom nnoktaa ben tam tersi içemezdim hamilelikte bile zorlasam da kendimi 1litre zor içiyordum 😂 doğum sonrası bana bi güncelleme geldi o gün bu gündür su su su başka bişey yok
nnoktaa Gokturkmom suyu içtikten sonra bir de allaaaaahhh sen çok büyüksün yaraabbiiii diyorum ahdjahhshs suya defalarca şükür moments 😂