nnoktaa Gokturkmom 2 çocuğu olan arkadaşım şey derdi. Büyüsünler ergen olsunlar. Her sabah ezanla odalarına girip hadi uyanın diyecem 😂😂
nnoktaa Gokturkmom aşkım 4 de başladığım da oldu benim geçtik o zamanları. Bi de düşün yani sürekli emen çocuk 😂
Gokturkmom nnoktaa Ayyyy 😂4te de başlanmaz ama napıyorsun yamanişko🫠 hahahahahaha emdir sende annesiiiiii
bidebayilistersenferiya Gokturkmom Allah’ım bu gözler neler görüyor 6 7 nedir dün 6.00′da uyandı diye göbek atacaktım 5 aylık 5′te kalkıyor
[silindi] Gokturkmom hahaha ay benimki de karnımda zıplıyor ve 11 küsür kilo şu an 😂 sezaryen dikişimi patlatmak istediğine göre kardeş istemiyorsun bir süre daha heralde kızım diyorum 😂
Gokturkmom [silindi] Ayy benim bide daha taze 😂ayak uçlarında öyle bi bastırıyor ki sanırım benim bebeğim de istemiyor kardeş hahshshshshsh
kirmizibalikbeachte Gokturkmom 6.50’de alarm gibi ötmeye başlıyor. Nadiren farklı saatlerde kalkıyor. Kendini o saate nasıl kurdu hiç bi fikrim yok 🤦🏼♀️
Marfa_marfusha Gokturkmom bizim 4. aydan beri aynı ne varsa ağıza götürüyor ısırıyor dediğiniz gibi fazla şişlik te yok ama bazen biraz ateşleniyor 3 4 gün önce ishal olmuş gibi oldu. Aniden çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor
Gokturkmom Marfa_marfusha Çığlık çığlığa ağlama bizde de var ama ateş yok çok şükür ne zaman nasıl gelir bilmiyorum ama kolaylıkla çıksın inşallah İncileri🦷🙏🏻🤭💘
Nazliezgi Gokturkmom aşkom 💜benim bebiş saat 9 10 gibi uyanır büyük kız da bazen benimle 8 de kalkar bazende bebişle aynı saat’te kalkar