Akşam 10 da da yatsak 8.30 da da yatsak saat 6 dedi mi ayaktayız 🥴 emmayı kestikten sonra çok şükür gece kalkmıyor ama sabah 6 da alarm kurmuş gibi kalkıyor 🤣 bir de enerjik uyanıyor hadi gel anne oyun oynayalım diye odadan cıkıyoeuz bazen gözüm açık şekilde uyuyorum 🤣🤣 ergen olduğunda uyumak istediğinde bu seferde ben dikilcem başına uyuma diye 🤣🤣🤣