Kızlar bebeğim 2.5 aylık. Gündüzleri 6 7 gibi güne başlıyoruz. Bakımlarını yapıp oyun halısına alıyorum biraz oynayıp uyutuyorum 40 dk falan uyuyup uyanıyor sonra tekrar aynı şeyleri yapıyoruz. Uyaniklik süresinin 1.5 saati geçmemesine dikkat ediyorum uyku sinyalllerine göre uyutuyorum. Bu şekilde günü geçirirken akşam 8 gibi gece uykusuna geçirmeye çalışıyorum ama asla olmuyor akşamları uykuya geçmiyor uyusa da kisacik oluyor uykusu hiç derin ve uzun uyumaz geceleri saat başı kalkar her defasında emmek ister yani ne yapacağımı şaşırdım zaten gündüz dinlenemiyorum bari gece uykusu olsaydı zombi gibi oldum ayakta zor duruyorum gece uykusuna geçişte kırmızı ışık beyaz gürültü kullanırım her gün düzenli duşunu aldırırım ama yok uyku diye bir şey yok gündüz uykuları uzun olsa ondan mı diyeceğim ama gündüz uykuları da kısa 40 dk 1 saat gibi sizin bir öneriniz var nedeni ne olabilir napabilirim ne zaman düzene girecek zaten desteksiz büyütüyorum gurbetteyim çok yoruldum 🥲😔