gulsahmomm anne için kesinlikle 4 yaş. İlk çocuk laftan anlıyor tuvalete kendisi gidebiliyor , yemeğini kendi yiyebiliyor ,suyunu içebiliyor gece daha kesintisiz uyuyor. Annecim kötüyüm dediğinde sana izin veriyor. Okula gönderilebilir bir yaş. Ben 4 planlamıştım ama 5 oldu çook rahat ettim. Hamileliğim kötüydü annem sen yanımda oyna ben uyuyayım derdim bir saat uyurdum oynardı yanımda .