Oğlumun kıştan beridir saç derisinde sarı ile Beyaz kabuklanma oluyordu Konak gibi doktora götürdüm vitamin d. Verdi bide dedi sebamed kullan . Oğlum bide o zmnlar kirli yagli elini tam yıkicakken yada yemek yerken saçına sürüyor du yani neyden başı öyle pullanma oluyordu bilmiyorum doktor net bişi demedie. 2 aydır heralde kullanıyorum Sebamed. Kaç gündür saçi döküldüğünü fark ettim. Acaba tekrar daline mi geçiş yapsam saç dökülmesin bı sebebi mi var yoksa şampuan mi dokundu. Yada şampuan değiştirildi diye mi ne yapacağımı bilemedim ya