10aylık bebegım var iki dişi var kan damlaları ağzımda çok leke bırakıyor dişlerinizde karartıyor lekesi bebek fırçasıyla yada sargı bezıyle temızlıyorum ama çıkmıyor sıyah sıyah kalıyor dıslerı nasıl temizlerim bebek dişmacunu kulanan varmı yada sızler nasıl temızlıyorsunuz napıyorsunuz bu durumda