Aycicegim64 yaaa 😅 ayy düşüneyim, 2009-2010da ordaydım ben sanırım emin olmamakla beraber. 2009da 6.sınıftaydım orda şubemi bile hatırlamıyorum yarı dönem okumuştum sadece 😅ispiyoncuya çıkmıştı adım sınıfta beni pek sevmiyorlardıııı ben de konyadayımm 😅🫠