ysmnsffk Her sabah hurma,ceviz,badem,fındık,rezene çayı ekstra da dikkatli beslenme ile güzel süt oluyor. Biraz da psikolojik aslında her zaman pozitif düşünün sütüm var sütüm yetiyor çünkü süt üretimi psikolojik diye düşünüyorum. 🙂↕️oğlum kolik bir bebekti ısrarla çevrem doymadığını dile getiriyordu hayır diyerek doyduğun dan hep emin oldum. Zaten kilo alimi iyiyse sütünüz yeterlidir,yanlış anlamayın kötü niyetle demiyorum yargilamak da değil yurt dışında mama kolay kolay önerilmiyor. Göğüs yarası ve lohusalık depresyonu ile asla oğlumu emzirmek istemedim her zaman ağlıyordum özellikle ilk 2 ay her zaman farklı farklı doktora gittim sırf mamaya başlamami söylesin diye hatta kendim teklif ettiğim halde hayır gerek yok sütün yetmiyor cevabı aldım.