eyberenimo ayni benim kaynanamda öyle, benim kızı beğenmez. Kendi çocukları mizac itibariyle sakinmis, kızından olma torunu var 7yasinda o da sakin bi çocuk ama benim kız düz duvara tırmanır kurtlu😊 ayyy bu nasıl çocuk böyle, ayyy ben böyle çocuk görmedim, ayyy ben çocuk mocuk bakamam(kızım 2bucuk yaşında daha 10dakka başına bırakıp bakkala gitmemisizdir), ayyy tansiyonum diye atıyo kendini sağdan sola🤷♀️ haftada 1 gidiyoduk önceden artık 2- 3 haftada 1 anca gidiyoz 1- 2 saatliğine, fazlasında kızım sıkılıp hadi gidek diye tutturuyo. Ama annemi babami görsün kudurmaya doyamaz, onlar nazında oynarlar diye bıraksam yanlarından gelmez😊