Hanımlar kızım 1 ay 5günlük son 3-4 gündür gece 11-12 gibi bi huzursuzluk başlıyor saat 1-2 gibi anca bitiyor acayip bir ağlama krizi memeyi reddetme biberonu reddetme sürekli mızırdanıyor ama arada bir 3-5 dakikada sakin kalıyor sonra yine başlıyor ama sabahları hiçbir sorun sıkıntı yok gazınıda çıkarıyor kısmen rahatça sadece gece 11-12 ile 1-2 arası böyle sizce bu kolikmi 😢😢😢😵💫