eliftugba sımdı ne güzel evlenirken yapıyorlar erkeğe. bızde yoktu 13 sene önce evlenirken.gercı bız genetik test yaptırdık esımle sonra bebegımızı kaybedınce. Çok şükür negatif çıkmıştı.Önce erkege yapılıyor eş taşıyıcı ya da pozitif çıkarsa kadına da yapılıyormus ya da sız tüp bebek yapın dırekt falan denılıyormus erkekte çıkınca çevremde geçen seneden beri yenı evlenenler böyle söylüyordu aıle hekımı görüslerıni. Bı aıle hekımınızle görüşün sızde eğer sadece yenı evlenenlereyse devlette ya da özelde genetik test yaptırırsınız