Merhaba arkadaşlar .
Biz inşaattan eve girdik ev bitti . Ama tapular henüz dağıtılmadı . Müteahhit eşimin kuzeni .
Ben zaten paranın yarısını verdim . Yarısı ise tapudan sonra dedim .
Bugün konuşma geçti kuzeni ile
Noter huzurunda sözleşme imzalayalım tapu senindir diye .
Böyle bi durumun riski var mı ?
Daha önce sizlerden yapan biri var mı ?
Sabaha kadar uyuyamayacağım yoksa . Pazartesi notere gideceğiz .
Tapu durumu da belediyeye bağlı onlarda oradan dolayı beklemedeler .