Kızlar fikir almak için soruyorum.Kızım şuanda 25 aylık aşırı derecede konuşkan dışa dönük kalabalık seven bir çocuk.Bu zamana kadar soğuk ,sıcak fark etmeden sürekli dışarı çıkardım.Ailelerimiz ile sürekli görüştürdüm.Sürekli etkinlik,kitap okuma yaptık ama artık yetemediğimi düşünüyorum.Şuan tuvalet eğitimindeyiz. Çalışma zorunluluğum yok bi şekilde maddi olarak idare ediyoruz ama çalışmak istiyorum Yaz bitiminde kreşe versem doğru olur mu?