Kızlar bebeğim 41 günlük ve yüz üstü yatmaktan nefret ediyor. Her gün yüz üstü yatırmaya ve hareketlerini takip etmeye çalışıyorum fakat yüz üstü yatırınca genelde kafasını kaldırmak istemiyor ve tepiniyor, sonrasında da ağlamaya başlıyor. Benimle aynı sorunu yaşayan var mı? Aslında yüz üstü yatırmaya alıştırmak da istiyorum gaz çıkartma açısından. Sizlerin de önerilerini alabilir miyim?