Alparslanmom__ bizim Burda da bayramda 26 , 27 derece olacak gösteriyor ben iki kombin yaptım kızıma biri muslin li kısa kollu şortlu takım diğeri uzun kollu gömlek yakaları geniş olan altına kot şeklinde tayt aldım Serin olursa onu giydiririm çok sıcak olursa muslin takımı giydiririm oglumada pantolon birde şort aldım üzerine de polo tişört soğuk olursa hırkası yeterli ☺️