Papatya5801 görümcemde var 10 senedir takılı kontrole de gitmedi kadın doğumlu bir durum olursa doktor baktığında spiralin sağlam duruyor diyormuş şakayla karışık taktırdığı zaman takan kişi 10 yıl kala bilir demiş korunmaya gerek yok diyor ama hamile kalanları da duyduk oda kayma vs olursa oluyor bende taktırıcam beni uyardı regl ken ağır kaldırma yoksa kayar rahim aşşağıda olduğu için demişti ama bende güvenemiyorum ek korunmayı düşünüyorum