ebu935_ biz de ilk yaşa çok heveslenmiştik. Evet çocuk hatırlamıyor ama hatıra kalıyor. Kutladıktan sonra tövbe ettik tabi iki gün üst üste misafir agirlayinca, her yer insan olunca. 🤦 Bu yıl kendi aramızda bile kutlamadık. Fotoğraf çekimine gittik sadece.