Şimdi kızlar ben biraz kilolu biriyim işte çok uzun süredir olduğum kilomun üstüne çıktım normal beslenirken asla çıkmazdı kilom aynı seyirlerde giderdi kızım doğurduktan sonra 19 aydır benzer kilomdaydim bu sıralar normalde beslensem kilo aldım 3 kilo gibi diyette yapsam veremiyorum iştahımın önünede geçemiyorum diyet yapamıyorum yani o kafaya moda sokamıyorum kendimi Allah’ım psikolojik midir vücudumda bı şeyler mi düzeni bozuldu bilmiyorum karnım tok bile olsa ağzıma bişiler atarken buluyorum kendimi hep işte bromelin hap aldım iştahımı kessin diye iştah kapatan kahve aldım tok tutsun diye yook çare olmuyor bianda hızlı kilo aldım 10 gün gibi sürede 3 kilo aldım acaba diyorum dahiliye doktoruna gitsem beni neydi bu endokrinoloji mi ne heh beni oraya yönlendirir mi acaba baya önceden bı arkadaşım vardı kilosu çok fazlaydı o bölüme göndermiş dahiliye ve şu zayiflama iğneleri mi ne oluyormuş sanırım çok üstü açık bahsetmedi pek kullanılmayan bişey miş galiba işte doktor zayıflamada yardımcı olucak diye vermiş gibi şey söyledi kimlere verilir bu iğne acaba fikir almak istedim sizlerden pek bilgim olmadığı için ? Buraya kadar okuyanlara teşekkürlerimi iletiyorum 🫶☺️