tepetaklak3 Eşim işte olduğu için doktora gidemiyorum bebeğimin karnında ve yüzünde bu şekilde kızarıklıklar var. Bu şikayetten doktara gidenler oldu mu acaba doktor ne dedi 🥺 https://hizliresim.com/p/yukle
Mom091 tepetaklak3 kızımın yüzünde birden çıkmıştı böyle benekler. Hemşire bir arkadaşım var ona sormuştum sıcaktan olabilir üzerini incelt demişti. İnceltince geçmişti hemen. Hala çok sıcak olduğunda hemen çıkar bu beneklerden. Siz yinede hiç olmadı bir sağlık ocağına götürüp sorun
Tazeanne0134 Mom091 aynen aynı sorunu bende yaşadım hatta dr'a sordum losyon verdi hemen geçti çok kalın giydirme canım @tepetaklak3 Canım evin içinin sıcaklığına göre kalın giydirme ondan olmuştur banada aynısı oldu ve hemen ertesi güne geçti
gunes_sen Benim kızımın ilk doğduğu ay yüzünde vardı doktora gittim inek sütü alerjisi olabilir demişti sonra nemlendirici kremler ve doktor hamazinc diye bir ilaç yazmıştı onla düzeldi ama siz doktora gitmeden bir ilaç kullanmayın bence
tepetaklak3 [silindi] hayır çokta giydirmem ve ev ısım daima 22-24 arasıdır daha önce ateşi vardı fakat kızarıklık ateş geçtikten sonra oluştu
Shrkerem Alerjiden kaynaklı olabilir araştırın internette besin alerjisi yumurta süt ve süt ürünleri alerjisi olabilir
2balbiranne Benim kızım 10 aylık karın bölgesin bundan çook daha kötü olmuş ve çok kaşınıyor ben resim atamadım sizin attığınız iyi oldu nasıl yapsam bilemedim
Mete_tuna Ateşi kaçtı ? 6. Hastalık olma ihtimali olabilir ilk ateş yapıyor 3-4 gün sonra ateş geçiyor vücut döküntü oluyor bu da iyileştiğini gösteriyor işte siz yine de bi doktora gözükün
Mete_tuna tepetaklak3 bizimde ateşimiz oldu gittik hastaneye bununla ilgili postta açmıştım hatta doktor bütün kan tahlili idrar falan aldı muayenesini etti hiçbirşey çıkmadı. Sonrasında diştir diyip jel verdi çok şükür 3 günün sonunda ateş olmadı akşam bir baktım sırtında ve karın ön bölgesinde sadece benekler oldu. Ben kendim araştırdım 6. Hastalığa uymuştu doktor söylemedi bana Ama çocuğunu en iyi anne tanır ya ben kendimce öyle tanı koymuştum. Geçti 2 güne ama o neydi anlamadım ben öyle düşünmüştüm.
2balbiranne tepetaklak3 evet geçen gün 2.3 gece çok yükseldi ateşi. Ateşi yükselince sabahında oluyordu zaten bu şekilde ama bu sefer kötü oldu
tepetaklak3 2balbiranne ben gittim 6.hastalıkmış canım öncesinde ateş sonrasında döküntü oluyormuş okul çağı çocuk ile aynı ortamda bulundunjz mu hiç onlar taşıyıcı oluyormuş