🌹Selam anneler doğum yapalı 16 ay oldu geçen ay kadın doğuma gittim regli olmadığım için aktif emzirme sürecinde olduğumdan ötürü normal ,ama gene de bu ilacı kullan dedi 16. Gününü içtim hala regli olmadım ne zaman olunuyor ilaç bitince mi acaba sevgiler 🫶🫶🫶